Dodatkowa minuta na reklamy wyborcze - Marketing przy Kawie
Dodatkowa minuta na reklamy wyborcze
  • 0
  • 1
10.09.2007

Dodatkowa minuta na reklamy wyborcze

Extra minute of TV ad time granted for election, "B&T", 10.09.2007. W Australii na czas wyborów tamtejszy urząd ds. komunikacji i mediów (Communications and Media Authority) wydłużył przerwę reklamową o dodatkową minutę. Między 18:00 a 24:00 w godzinie, zamiast dotychczasowych 15 minut będzie można obejrzeć 16 minut reklam. Pod rozwagę naszym politykom.

 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2007

7 września 2007