Dodatek prezentowy tygodnika "Wprost" - Marketing przy Kawie
Dodatek prezentowy tygodnika "Wprost"
  • 0
  • 1
19.11.2007

Dodatek prezentowy tygodnika „Wprost”

Idą Święta a Ty, jak co roku zastanawiasz się, co kupić swoim najbliższym? Z pomocą przychodzi tygodnik „Wprost” i jego wyjątkowy dodatek prezentowy, w którym redakcja i gwiazdy polskiego show biznesu opowiedzą o swoich typach prezentowych oraz podpowiedzą, co w tym roku powinno się znaleźć w worku Świętego Mikołaja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54980 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2007

Peugeot 308 w nowej kampanii reklamowej

W celu wypromowania nowego Peugeot 308 agencje Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG 4D przygotowały zintegrowaną kampanię reklamową wykorzystującą całą gamę narzędzi ATL i BTL. Kampania została podzielona na dwie części: kampanię zapraszającą klientów na Dni Efektywności (odbywające się w dniach 8-10.11.2007) oraz kampanię wizerunkową podkreślającą charakter nowego modelu. Całości dopełnia spójna z telewizją intensywna kampania prasowa oraz outdoorowa.