Do e-sklepów motoryzacyjnych ruszamy w kwietniu i październiku – badanie Gemiusa - Marketing przy Kawie
Do e-sklepów motoryzacyjnych ruszamy w kwietniu i październiku – badanie Gemiusa
  • 0
  • 1
12.10.2015

Do e-sklepów motoryzacyjnych ruszamy w kwietniu i październiku – badanie Gemiusa

Na strony WWW sklepów motoryzacyjnych zagląda ponad 3 proc. internautów. Użytkownicy najchętniej odwiedzają je w kwietniu i październiku, gdy myślą o zmianie opon. Z e-sklepów motoryzacyjnych korzysta znacznie więcej mężczyzn niż kobiet – wynika z analizy firmy Gemius.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55931 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 października 2015