Dni Designu w Blue City - Marketing przy Kawie
Dni Designu w Blue City
  • 0
  • 1
17.04.2009

Dni Designu w Blue City

Pod hasłem „Dni Designu w Blue City” 20 kwietna br. rusza kampania reklamowa, mająca na celu promocję oferty sklepów wyposażenia wnętrz w CH Blue City. Kampania została przygotowana przez Agencję Reklamową V&P, wspierana jest PR-owo przez agencję AM Art-Media, a o zakup mediów zadbał Dom Mediowy Equinox.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.04.2009

Podatki płaci się na Wiosnę

Ostatnie tygodnie kwietnia to najgorętszy czas dla organizacji pożytku publicznego: trwa wielki wyścig po 1 procent podatku. Co prawda rozliczeń z fiskusem można dokonywać już od początku stycznia, jednak dopiero teraz jednoprocentowe kampanie nabrały rumieńców. Podatki w Polsce płaci się na wiosnę – według danych Ministerstwa Finansów prawie połowa polskich podatników robi to w kwietniu. Z tego założenia wyszło Stowarzyszenie Wiosna i jego lider – ks. Jacek Stryczek. Od kilku dni działa stworzony przez nich serwis społecznościowy www.szlachetnyprocent.pl, przez który osoby związane z Wiosną zachęcają potencjalnych darczyńców do przekazania 1 procenta na szlachetne cele.