Disney Channel zmienia agencję PR na Shi events
  • 0
  • 1
30.03.2007

Disney Channel zmienia agencję PR na Shi events

Disney Channel – wiodąca telewizja dla dzieci rozpoczęła współpracę z agencją Shi events od 1 marca 2007 roku. Agencja zajmować się będzie pełną obsługą projektów PR-owych stacji Disney Channel w Polsce we współpracy z biurem Disney Channel w Londynie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2007

Rosnąca rola polskiej imigracji wśród brytyjskich konsumentów

Polish immigrants' growing role in British consumer spending, "ArgosTranslations", marzec 2007

Od momentu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i uzyskania przez Polaków możliwości legalnego zatrudnienia w jej państwach członkowskich, zmienił się diametralnie nie tylko rynek zatrudnienia (szczególnie w Wielkiej Brytanii), ale także - a może przede wszystkim - rynek konsumencki. Milionowa już rzesza polskich imigrantów niewątpliwie stanowi grupę o specyficznych oczekiwaniach i nawykach konsumenckich.