Diners Club Polska nowym klientem Twenty Four Seven PR
  • 0
  • 1
29.10.2007

Diners Club Polska nowym klientem Twenty Four Seven PR

Diners Club Polska Sp. z o.o. – polski oddział pierwszego wystawcy kart płatniczych na świecie – rozpoczął współpracę z agencją Twenty Four Seven PR. Zadaniem agencji jest przygotowanie strategii komunikacyjnej dla firmy na 2008 rok.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2007

Citrix wprowadza technologię EasyCall

Podczas iForum, największej światowej konferencji, poświęconej dostarczaniu aplikacji, Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXS) przedstawił EasyCall, nową technologię, która stanowi najprostszą i najbardziej intuicyjną drogę zintegrowania komunikacji w aplikacjach. Dzięki EasyCall aplikacje, umożliwiające komunikację pozwalają użytkownikom na natychmiastowe zainicjowanie połączenia typu ‘click-to-call’ z dowolnego numeru telefonu w ramach dowolnej aplikacji, przy użyciu istniejącego systemu telefonicznego firmy.