0 1 0 0 0 31.10.2007Amnesty International Polska przyzna Nagrodę FilmowąPolska sekcja Amnesty International wspólnie z organizatorami 5 edycji festiwalu Planete Doc Review przyzna w maju 2008 po raz pierwszy swoją Nagrodę Filmową. Laureatem zostanie autor najlepszego dokumentu o tematyce nawiązującej do praw człowieka. Odrębne Jury wyłoni zwycięzcę spośród filmów konkursowych, nominowanych do tej kategorii.
0 1 0 0 0 31.10.2007Ruszyła kampania promocyjna prapremiery spektaklu „Wyścig spermy”Rozpoczęła się kampania promocyjna "Wyścigu spermy" – spektaklu w reż. Macieja Kowalewskiego, którego prapremiera odbędzie się 10 listopada w Teatrze Na Woli. Kampania ma charakter informacyjny oraz podkreśla nietuzinkowość projektu.
0 1 0 0 0 31.10.2007Firma Reckitt Benckiser zebrała pieniądze na rzecz programu „Pajacyk”Firma Reckitt Benckiser w czasie realizacji projektu Kupujesz – Pomagasz przez dwa miesiące zebrała 127 024 zł, które przekaże Polskiej Akcji Humanitarnej na sfinansowanie dożywiania dzieci z ubogich rodzin.
0 1 0 0 0 31.10.2007Dragon Rouge dla PostiDragon Rouge – niezależna międzynarodowa agencja brandingowa stworzyła nowe opakowania dla linii gatunkowych herbat Posti. Projekt ten jest kolejnym krokiem w ramach budowy nowego, bliskiego konsumentowi wizerunku Posti. Prace projektowe poprzedziła analiza strategiczna, badania konsumeckie i budowa architektury marki dla całego portfolio. Dragon Rouge jest autorem również nowego pozycjonowania i identyfikacji wizualnej tej marki.
0 1 0 0 0 31.10.2007Marka „Lubelskie” rozpoznawalna i dobrze ocenianaNa zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przeprowadził w dniach 30 sierpnia – 17 września 2007 badanie rozpoznawalności marki „Lubelskie”. Badanie miało charakter pre-testu. Zrealizowane zostało metodą CAWI (ankieta internetowa). Objęto nim grupę 664 osób w wieku 15–49 lat, mieszkających na terenie województwa lubelskiego.
0 1 0 0 0 31.10.2007MRM Worldwide tworzy serwis dla dziennika PolskaAgencja Interaktywna MRM Worldwide zakończyła pierwszy etap prac nad serwisem internetowym nowego tytułu ogólnopolskiego Polska. Projekt jest pierwszym w Polsce przykładem wdrożenia, w branży wydawniczej, na tak dużą skalę systemu do zarządzania treścią CMS RedDot Solutions.
0 1 0 0 0 30.10.2007Znany włoski uniwersytet wykorzystuje gry symulacyjne do budowania marki i rekrutacjiWłoski lider kształcenia w zakresie ekonomii i zarządzania, Uniwersytet Bocconi podsyca rynkowy trend rozwijania i stosowania gier symulacyjnych do budowania marki i przyciągania nowych studentów. Przekuwając w zysk nasze zamiłowanie do telefonów komórkowych, PDA oraz komputerów, a także nasz nienasycony apetyt na gry, mediolańska uczelnia Bocconi wprowadziła dwie nowe gry symulacyjne, stworzone do celów nauczania wartościowych umiejętności biznesowych oraz jednoczesnego przyciągania nowych studentów.
0 1 0 0 0 30.10.2007Kampania promocyjna BMW serii X3Inchcape Motor Polska, dealer BMW i MINI prowadzi kampanię promocyjną dotyczącą wprowadzenia nowego dwulitrowego silnika diesla o mocy 177 KM do BMW serii X3.
0 1 0 0 0 30.10.2007Przedświąteczna promocja BaileysaFirma Diageo przygotowała dla swoich klientów kolejną akcję promocyjną marki Baileys. W okresie przedświątecznym do likieru zostaną dołączone 2 szklanki do podawania Baileysa na lodzie (tzw. Baileys on the rocks), a wszystko w eleganckim, czerwonym opakowaniu.
0 1 0 0 0 30.10.20073K Projects organizuje promocję GPS dla Harman/Becker3K Projects organizuje serię eventów dla Harman/Becker. Akcja ma na celu promocję produktów firmy, w tym najnowszego GPS’a w ofercie - Becker Traffic Assist 7926.