Citrix wprowadza technologię EasyCall
  • 0
  • 1
29.10.2007

Citrix wprowadza technologię EasyCall

Podczas iForum, największej światowej konferencji, poświęconej dostarczaniu aplikacji, Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXS) przedstawił EasyCall, nową technologię, która stanowi najprostszą i najbardziej intuicyjną drogę zintegrowania komunikacji w aplikacjach. Dzięki EasyCall aplikacje, umożliwiające komunikację pozwalają użytkownikom na natychmiastowe zainicjowanie połączenia typu ‘click-to-call’ z dowolnego numeru telefonu w ramach dowolnej aplikacji, przy użyciu istniejącego systemu telefonicznego firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2007

Rynek reklamy internetowej na Ukrainie (Internet Standard)

Anna Meller "Internetowe oblicza: Ukraina", "Internet Standard" 15.10.2007

Wartość reklamowy tortu w ukraińskim internecie to około 11 milionów dolarów. Według cytowanego w tekście Adama Dyby w ukraińskim internecie nie ma jeszcze wielu dobrych witryn - daje to spore możliwości nowym portalom, wortalom i serwisom społecznościowym, ale stanowi przeszkodę we wprowadzaniu zaawansowanych metod prowadzenia reklamy w sieci. Oprócz perspektyw rozwoju autorka opisuje też specyfikę rynku internetowego na wschodzie i perypetie polskich firm, które tam zainwestowały. W artykule również część poradnicza: o tym jak rozpocząć działalność na Ukrainie, jak radzić sobie z innymi zasadami księgowości i biurokracją. Lektura obowiązkowa dla wszystkich planujących ekspansję na wschodnie rynki.

26 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2007

Inaugracja programu "Dbajmy o rozwój dzieci z Nestlé Aquarel"

22 października konferencja prasowa zorganizowana w ognisku dziecięcym na Bielanach zainaugurowała program „Dbajmy o rozwój dzieci z Nestlé Aquarel“. Ma on na celu rozpoczęcie ogólnopolskiej dyskusji na temat roli wspólnej zabawy w rozwoju emocjonalnym dziecka, a także stworzenie mu możliwości rozwoju w oparciu o fundusze przekazane ze sprzedaży wody Nestlé Aquarel i doświadczenie Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży.