„Digital Insight. Deklaracje zakupowe vs dyskusje w social media” – analiza IRCenter i SentiOne (infografika)
  • 0
  • 3
4.12.2014

„Digital Insight. Deklaracje zakupowe vs dyskusje w social media” – analiza IRCenter i SentiOne (infografika)

Internauci deklarują, że najczęściej robią zakupy w e-sklepach Empik.pl i Merlin.pl. Użytkownicy mediów społecznościowych najchętniej kupują online ubrania, kosmetyki i książki lub multimedia. To niektóre wnioski z raportu „Digital Insight. Deklaracje zakupowe vs dyskusje w social media”, przygotowanego przez IRCenter i SentiOne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51635 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 grudnia 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.12.2014

„Hashtagnation” – siła pokolenia selfie. Raport agencji Havas Worldwide

Niemal dla wszystkich media społecznościowe są główną platformą w kontaktach ze znajomymi. Blisko połowa przyznaje, że marki są zasadniczym elementem ich życia. Lubią, kiedy firmy angażują ich do działania. Charakteryzuje ich wrodzona zdolność rozumienia zasad marketingu. Taki obraz młodej generacji wyłania się z badania „Hashtagnation – marketing dla pokolenia selfie” Havas Worldwide.