Dialog Serca z Rozumem – działania TP na Facebooku - Marketing przy Kawie
Dialog Serca z Rozumem – działania TP na Facebooku
  • 0
  • 1
30.11.2010

Dialog Serca z Rozumem – działania TP na Facebooku

Agencja interaktywna Adv.pl realizuje strategię opracowaną dla marki TP, opartą na działaniach społecznościowych. Strona „Serce i Rozum” na Facebooku ma ponad 65 tys. fanów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Agula

13 lat temu

strasznie fajne są te postacie: Serce i Rozum.

A ich teksty np. w świątecznym spocie promujący pakiety TV ( do pól roku za darmo) mnie rozbrajają. W sumie nie ma co się dziwić, że mają tyle fanów na FB.

30 listopada 2010