DFV przejmuje większość udziałów w VFP Communications
  • 0
  • 1
19.06.2008

DFV przejmuje większość udziałów w VFP Communications

Niemiecki wydawca Deutscher Fachverlag GmbH (DFV) zakupił większość udziałów w VFP Communications Sp. z o.o., wydawcy m.in. tygodnika "Media & Marketing Polska". DFV przejął 60 proc. udziałów w VFP, które nadal będzie zarządzane przez obecnych menedżerów, właścicieli pozostałych 40 proc. udziałów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.06.2008

Profensiva wspiera działania Amnesty International Polska

Agencja reklamowa Profensiva z Trójmiasta wsparła działania Amnesty International Polska. Zespół kreatywny przygotował projekty koszulek, które wykorzystywane będą podczas realizacji programu fundraisingowego. Przez kilka miesięcy w pięciu największych miastach Polski, rekruterzy AI, zbierają fundusze na działalność stowarzyszenia i zachęcają do członkostwa. W tym roku, motywem przewodnim akcji jest łamanie praw człowieka w Chinach w kontekście tegorocznej Olimpiady.