DATA PR partnerem Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS
  • 0
  • 1
3.04.2006

DATA PR partnerem Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS

DATA PR została zaproszona do udziału w Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS. W trakcie warsztatów specjaliści z DATA PR podzielą się wiedzą i doświadczeniem na temat działalności w branży. Agencja poprowadzi interaktywne szkolenie pod przewrotnym tytułem „10 zasad czego w PR robić nie wolno”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2006

31 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2006

Kampania reklamowa mrożonek Hortex w Rosji

Hortex, lider na rynku mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych w Polsce i w Rosji prowadzi na swoim najważniejszym rynku eksportowym kampanię reklamową. Przebiegająca pod hasłem „Hortex ofiarowuje zdrowie i radość” kampania ma na celu wzrost sprzedaży i udziałów produktów Hortex oraz umocnienie wizerunku marki Hortex. Kampania ruszyła w drugiej połowie lutego i potrwa do kwietnia br. Wstępne szacunki z marca br. świadczą o zdecydowanym wzroście sprzedaży mrożonek Hortex w Rosji.