0 1 0 0 0 4.04.2006Wiosenna kampania reklamowa przypraw GaleoRozpoczęła się wizerunkowa kampania prasowa marki Galeo. Działania potrwają do połowy maja i obejmą wysokonakładowe, poradnikowe tygodniki i miesięczniki prasy kobiecej. Wśród tytułów znalazły się: Pani Domu, Tele Tydzień, Naj, Tina, Fakt TV, Przyjaciółka, Na żywo, Poradnik Domowy, To i Owo, Dobre Rady.
0 1 0 0 0 4.04.2006HIGHER wspiera akcję „Zapinaj Pasy! Zawsze!”Od 1.05.06 we wszystkich taksówkach Lux Taxi, przed emisją programu Taxi News pojawi się spot reklamowy nakłaniający pasażerów do zapięcia pasów. Pomysł powstał przy współpracy z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
0 1 0 0 0 4.04.200615 razy więcej argumentówW nowej kampanii reklamowej, przygotowanej przez Agencję Reklamową GPD, Bank Zachodni WBK używa mocnego komunikatu.
0 1 0 0 1 4.04.2006Wellness czyli co robić, aby cieszyć się życiemAgencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla koncernu Nestlé nowy serwis internetowy o tematyce dotyczącej wellness.
0 1 0 0 0 4.04.2006Rusza kampania „Lżejsze pranie”Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości (PSPKiŚC), działające w imieniu producentów proszków do prania obecnych na polskim rynku, rozpoczyna dziś kampanię informacyjną „Lżejsze pranie”. Będzie ona towarzyszyć wprowadzeniu nowych, o 1/3 bardziej skoncentrowanych proszków do prania, wygodniejszych dla konsumentów i korzystniejszych dla środowiska naturalnego. Kampanię wspierają Ministerstwo Środowiska, Fundacja „Nasza Ziemia” i Federacja Konsumentów.
0 1 0 0 0 4.04.2006Działania PR w branży motoryzacyjnejITBC Communication oraz Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR opublikowały raport dotyczący oceny działań PR w branży motoryzacyjnej.
0 1 0 0 0 4.04.2006Cafe News – informacyjna rewolucjaPojawiła się prawdziwa gratka dla wszystkich użytkowników Internetu. Darmowy program, który rewolucjonizuje proces pozyskiwania informacji. Jest to system przeznaczony dla osób ciekawych świata, które chcą wiedzieć szybciej niż inni, które mają swoje hobby i pasje, a także dla wszystkich tych, którzy pracują i szanują swój czas. Nazywa się Cafe News. Cafe News to pierwszy polski agregator aktualności, który grupuje najlepsze źródła informacji i pozwala nimi intuicyjnie zarządzać. To także innowacyjne rozwiązanie umożliwiające dostęp do najświeższych wiadomości na dowolny temat. System korzysta z najnowocześniejszych technologii, w tym z RSS (Really Simple Syndication).
0 1 0 0 0 4.04.2006Inspired Quality – konkurs kreatywnyRozpoczęła się druga edycja konkursu kreatywnego Inspired Quality, organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing oraz agencję fotograficzną Flash Press Media.
0 1 0 0 0 3.04.2006Witryna telefonii nagłos w nowej odsłoniePod adresem www.naglos.pl ruszył nowy serwis taniej telefonii internetowej nagłos dostępnej dla każdego użytkownika komunikatora Gadu-Gadu.
0 1 0 0 0 3.04.2006Kolorki Algidy znów na jęzorkachMcCann Erickson przygotował nową reklamę dla Kolorków – lodów Algidy barwiących języki na zwariowane kolory. Kampania wspiera wprowadzenie tegorocznej wersji produktu – czarno-żółtego Kolorka, który nie tylko barwi język na czarno - ale dodatkowo ma wyjątkowo kwaśny smak, bardzo doceniany przez dzieci.