Gdzie jeszcze nie było reklamy?
  • 0
  • 1
3.04.2006

Gdzie jeszcze nie było reklamy?

Dom mediowy PRO Media House organizuje konkurs dla studentów pt. „PRO – gdzie nas jeszcze nie było”. Polega on na wymyśleniu zupełnie nowego nośnika, który dotąd nie był wykorzystywany pod reklamę oraz innowacyjnych form promocji w mediach PRO (prasa, radio, outdoor).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50669 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

3 kwietnia 2006

31 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2006

Kampania reklamowa mrożonek Hortex w Rosji

Hortex, lider na rynku mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych w Polsce i w Rosji prowadzi na swoim najważniejszym rynku eksportowym kampanię reklamową. Przebiegająca pod hasłem „Hortex ofiarowuje zdrowie i radość” kampania ma na celu wzrost sprzedaży i udziałów produktów Hortex oraz umocnienie wizerunku marki Hortex. Kampania ruszyła w drugiej połowie lutego i potrwa do kwietnia br. Wstępne szacunki z marca br. świadczą o zdecydowanym wzroście sprzedaży mrożonek Hortex w Rosji.