Danviva bije rekord Guinessa z SALES LINK - Marketing przy Kawie
Danviva bije rekord Guinessa z SALES LINK
  • 0
  • 1
16.06.2005

Danviva bije rekord Guinessa z SALES LINK

18 czerwca w Parku Szczęśliwickim w Warszawie odbędzie się event „Krzyk”, w ramach którego przeprowadzona zostanie próba bicia rekordu Guinnesa w krzyku przez tłum. Za pomysł i realizację eventu odpowiada agencja SALES LINK, specjalizująca się w field marketingu. Próba bicia rekordu Guinessa jest kolejną odsłoną akcji prowadzonej przez TEQUILAPolska i SALES LINK wspierającej relaunch ulepszonego produktu Danviva Energy Drink.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

kriss

19 lat temu

dziwnie to wszystko wygladalo

Witam
bylem i widzialem.... slabo do wygladalo, bylem dwa razy okolo g. 17 - 40 osób, i o g. 20 około 200 osób... totalne pomieszanie celow vs target.... na miejscu pełno dzieci i starszych osob do których napój nie jest kierowany, do tego muzyka klubowa... dziwnie to wszystko wygladalo... i jeszcze ten Krzysiek Ibisz...

15 czerwca 2005