Danone Fantasia zatrzymała plac Zbawiciela (wideo) - Marketing przy Kawie
Danone Fantasia zatrzymała plac Zbawiciela (wideo)
  • 1
  • 1
12.04.2012

Danone Fantasia zatrzymała plac Zbawiciela (wideo)

23 marca na placu Zbawiciela w Warszawie odbył się flash mob zorganizowany przez markę Danone Fantasia. Kobiety przechodzące przez plac były zachęcane do spróbowania jogurtu. Gdy decydowały się na skosztowanie produktu, wszyscy ludzie wokół nich zastygali w bezruchu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54947 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 kwietnia 2012

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2012

Kampania reklamowa i zmiana identyfikacji wizualnej Pałacu Mierzęcin

Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort – kompleks wypoczynkowy w województwie lubuskim – zmienia komunikację marki. Nowy przekaz podkreśla bogactwo oferty i otwartość na gości poszukujących różnych form aktywnego wypoczynku oraz miłośników wina. Odświeżona identyfikacja wizualna, utrzymany w stonowanym brązie znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” ma akcentować wszechobecny motyw winny.