0 1 0 0 0 8.01.2008Marka jak totem (Marketing w Praktyce nr 12, grudzień 2007)W „Marketingu w Praktyce” ciekawa analiza błędów popełnianych w trakcie realizacji badań rynkowych, w tekście „Zanim zlecisz badanie rynku” Adriana Cholińskiego. Błędy te mogą dotyczyć doboru próby, postawienia problemu badawczego bądź wyboru narzędzi, redukcji, analizy i interpretacji oraz prezentacji i oceny wyników. Autor skupia się jednak na procesie zbierania danych – etapie najbardziej podatnym na ludzkie słabości i pomyłki.
0 1 0 0 0 7.01.2008Zawodowe postanowienia noworoczne (Forbes)T. Weiss, New Year's Career Resolutions You Should Make, "Forbes", 18.12.2007(+ In Pictures: Career Resolutions For 2008)Nowy rok to nie tylko okres składania sobie samej/samemu obietnic dotyczących życia prywatnego, ale także bardzo dobry czas na zastanowienie się nad swoim zajęciem, stanowiskiem, karierą. Autorka artykułu namawia niemal do "rachunku sumienia" w tym zakresie, ale daje również rady co do wyznaczania sobie odpowiednich - czyli możliwych do realizacji - celów prowadzących do ostatecznego zadowolenia.
0 1 0 0 0 7.01.2008Siedem najważniejszych trendów w marketingu internetowym w 2008 (ClickZ)H. Cohen, Seven Top Online Marketing Trends for 2008, "ClickZ", 3.01.2008Trendy, trendy, trendy... Swoje (kolejne już) trzy grosze dokładają specjaliści z ClickZ.
0 1 0 0 0 4.01.2008IAA nagradza odpowiedzialny biznesMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA ustanowiło pierwszą światową nagrodę honorującą rolę komunikacji odpowiedzialnej społecznie – SRC (Socially Responsible Communication). Tegorocznym sponsorem wydarzenia jest firma Microsoft, a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas 41 Światowego Kongresu IAA w Waszyngtonie, w kwietniu 2008 r.
0 1 0 0 0 4.01.2008Cafe News wspiera konkursy na Dziennikarza Obywatelskiego i Blogera 2007 Roku4 stycznia br. już po raz drugi rozpoczynają się konkursy organizowane przez Wiadomości24.pl na „Dziennikarza Obywatelskiego 2007 Roku” oraz „Blogera 2007 Roku”. Zwycięzców wyłonią internauci oraz Kapituła. Dodatkowo po raz pierwszy w historii polskiej sieci „Blogera 2007 Roku” wybiorą sami blogerzy.
0 1 0 0 0 4.01.2008Linea Recta dla Colgate-Palmolive PolandAgencja marketingu zintegrowanego Linea Recta Polska rozszerzyła swoje portfolio klientów. Do ich grona dołączyła firma Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 4.01.2008Charaktery.eu w Sieci Reklamowej IDMnetZ dniem 1 stycznia br., działająca od września 2007 roku, witryna www.charaktery.eu przystąpiła do Sieci Reklamowej IDMnet.
0 1 0 0 0 4.01.2008Time przekształcił się w spółkę akcyjnąW dniu 2 stycznia 2008 r. zostało wpisane do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przekształcenie „Time” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w spółkę akcyjną.
0 1 0 0 0 4.01.2008Trwa jedenasta edycja Konkursu o tytuł „Dobroczyńcy Roku”Do 31 stycznia 2008 roku można dokonać zgłoszenia firmy do Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2007” organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Konkurs jest największym w Polsce programem promującym społeczne zaangażowanie małych, średnich i dużych firm i wyróżniającym przedsiębiorstwa za ich wkład w rozwiązywanie ważnych problemów społecznych, współpracę z organizacjami pozarządowymi oraz działania na rzecz społeczności lokalnych.
0 1 0 0 0 4.01.2008Nivea na wielkim formacieRozpoczęła się kampania wielkoformatowa Nivea na wyłączność realizowana przez Universum. Są to pierwsze na tak szeroką skalę działania marki wykorzystujące wielki format.