Czy klienci ci ufają?
  • 0
  • 1
6.06.2007

Czy klienci ci ufają?

B. Nelson, Do Your Customers Trust You?, "Forbes", 25.05.2007

"Zaufanie to podstawa. A jeśli uważasz, że klienci wierzą ci bardziej niż ma to miejsce w rzeczywistości, nie podejmiesz niezbędnych kroków, by tę więź wzmocnić. Zrób zatem wszystko, by dowiedzieć się, na czym stoisz."

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2007

Zarządanie karierą w świecie Web 2.0

W. Arruda, Managing Your Marketing Career in a Web 2.0 World, "MarketingProfs", 29.05.2007

Rozwój i dostępność technik określanych mianem Web 2.0 spowodowały, że ludzie nie tylko używają ich jako narzędzi do osiągnięcia odpowiednich celów, ale także zaczynają myśleć przez pryzmat takiej rzeczywistości. Nie trzeba było długo czekać, by znane i sprawdzone metody "zarządzania sobą" uznano za staromodne. Dzisiaj zalążkiem sukcesu staje się zaistnienie w rzeczywistości wirtualnej (i to bez przerwy update'owanej!).

5 czerwca 2007