0 1 8.10.2009Czwarty europejski oddział V2Mediafirmy TweetRok od momentu powstania sieć V2Media uruchamia w Czechach czwarty europejski oddział.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.10.2009AmerSport promuje markę MerrellNa zlecenie AmerSport, dystrybutora marek CAT, Converse i Merrell, dom mediowy PRO Media House przygotował internetową kampanię promującą najnowszą kolekcję obuwia firmy Merrell.
0 1 0 0 0 8.10.2009I edycja konkursu „Zgotuj sobie sukces”Trwa pierwsza edycja konkursu „Zgotuj sobie sukces”, skierowanego do uczniów szkół gastronomicznych, a przygotowanego przez Makro Centrum HoReCa i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni. Zwycięzcy konkursu zasilą szeregi Młodzieżowej Reprezentacji OSSKiC – organizacji reprezentującej Polskę na arenie międzynarodowej.
0 1 0 0 0 8.10.2009Partner XXI wdraża internetową platformę zamówieńPartner XXI, sieć handlowa z branży papierniczo-biurowej, wybrała w drodze przetargu wykonawcę platformy B2B. Zrealizuje ją Empathy Interactive.
0 1 0 0 0 8.10.2009Jet Line i RMF MAXXX w TrójmieścieJet Line po raz kolejny pracuje dla radia RMF MAXXX. Wśród nietypowych nośników wykorzystywanych w prowadzonej kampanii są reklamowe auta MobiJety. Kampania na nośnikach Jet Line potrwa do 11 października br.