Crash testy w kuchni w kampanii marki Tefal (wideo)
  • 3
  • 1
9.01.2014

Crash testy w kuchni w kampanii marki Tefal (wideo)

Wystartowała internetowa kampania wizerunkowa marki Tefal, pod hasłem „Kuchenne crash testy”. Wytrzymałość garnków i patelni, m.in. mieszając jajecznicę wkrętarką i mieszadłem do betonu, sprawdził Karol Wójcicki z Centrum Nauki Kopernik.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 stycznia 2014

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2014

Foremniak, Hirsch, Pakosińska i Kołakowska jako niezapominajki zachęcają kobiety do regularnych badań (wideo)

Rozpoczęła się 5. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa” ogólnopolskiej organizacji Kwiat Kobiecości. W tegorocznych działaniach pod hasłem „Nie zapominaj o badaniach ginekologicznych. Niezapominajki żyją dłużej” udział wzięły: Małgorzata Foremniak, Maja Hirsch, Viola Kołakowska, Katarzyna Pakosińska oraz Ida Karpińska – prezes i założycielka organizacji.