Chorobostop, Biegunex i tabletki na zły dzień. Ruszyła kampania „Świadome samoleczenie” - Marketing przy Kawie
Chorobostop, Biegunex i tabletki na zły dzień. Ruszyła kampania „Świadome samoleczenie”
  • 2
  • 1
29.06.2018

Chorobostop, Biegunex i tabletki na zły dzień. Ruszyła kampania „Świadome samoleczenie”

Z roku na rok zwiększa się sprzedaż leków, a co za tym idzie – ich spożycie. Leki dostępne bez recepty i suplementy diety stosuje 89 proc. dorosłych Polaków. Stowarzyszenie Równość na Fali rozpoczęło kampanię, która ma zwracać uwagę na niebezpieczeństwa związane z niekontrolowanym zażywaniem środków bez recepty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55713 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 czerwca 2018

28 czerwca 2018