0 1 16.01.2008Canal+ promuje HDTVkampanie reklamowe Tweet14 stycznia ruszyła wizerunkowa kampania promująca Canal+ w technologii High Definition.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.01.2008Cyfra+ uruchamia ofertę na życzenie - HBO Digital21 stycznia Cyfra+ wprowadza HBO Digital, czyli serwis z programami na życzenie, bazujący na bibliotece filmów, dokumentów, seriali i produkcji rozrywkowych HBO. Usługa dostępna będzie dla użytkowników dekoderów PVR HD Cyfry+ odbierających kanały HBO i oferowana będzie bezpłatnie do końca czerwca 2008.
0 1 0 0 0 16.01.2008Kampania reklamowa dodatku Gazeta Praca i serwisu GazetaPraca.plGazeta Praca, poniedziałkowy dodatek do Gazety Wyborczej oraz internetowa platforma kariery GazetaPraca.pl rozpoczynają wspólną kampanię reklamową. Działania promocyjne obejmują TV, radio, outdoor, internet i marketing mobilny. Głównym celem kampanii Gazety Praca jest zwrócenie uwagi odbiorców na aktualność ogłoszeń publikowanych w dodatku. Z kolei GazetaPraca.pl podkreśla, że w internecie ma najwięcej aktualnych ofert.
0 1 0 0 0 16.01.2008Marketing w wyszukiwarkach pod kontroląAgencja Interaktywna Grupa Adweb uruchomiła serwis Adseo.pl. Udostępnia on wszelkie narzędzia niezbędne do prowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach internetowych.
0 1 0 0 0 16.01.2008Wirtualna wycieczka po LublinieLublin zaprasza na wirtualną wycieczkę po najpiękniejszych miejscach miasta. Na spacer po lubelskim Rynku, Muzeum Wsi Lubelskiej, aby podziwiać Wieżę Trynitarską, archikatedrę, Bazylikę Relikwii Krzyża Świętego (OO. Dominikanie) można wybrać się klikając jedynie myszką od komputera.