Budżet PR marki Żywiec Zdrój w rękach Garden of Words - Marketing przy Kawie
Budżet PR marki Żywiec Zdrój w rękach Garden of Words
  • 0
  • 1
6.08.2009

Budżet PR marki Żywiec Zdrój w rękach Garden of Words

Garden of Words poprowadzi biuro prasowe firmy Żywiec Zdrój SA. Agencja zajmie się komunikacją zewnętrzną firmy oraz jej marek. Zespół Garden of Words opracuje również i zrealizuje dwie kampanie PR dla marki Żywiec Zdrój, w tym kampanię edukacyjną prowadzoną pod hasłem „Mamo, tato, wolę wodę”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 sierpnia 2009

5 sierpnia 2009