0 1 25.10.2007BtoB’s Best 2007 (BtoB)przegląd prasy TweetBtoB's Best 2007, "BtoB", 22.10.2007Tytuł mówi sam za siebie… gratulacje dla wyróżnionych!;)Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 25.10.2007Brązowe Effie dla Pulsu Biznesu i Saatchi & SaatchiBrązowe Effie otrzymała agencja Saatchi & Saatchi za kampanię Pulsu Biznesu ”Puls Biznesu 2006” dla Bonnier Business (Polska). Nagrodę przyznano w kategorii pozostałe usługi. To ósma edycja konkursu, w którym oceniana jest efektywność kampanii reklamowych.
0 1 0 0 0 25.10.2007Dziennikarze i nauczyciele wspierają program MediaStarterStowarzyszenie Dziennikarzy Polskich, Centrum Monitoringu Wolności Prasy i Związek Nauczycielstwa Polskiego zostali partnerami pierwszego w Polsce programu edukacji medialnej dla gimnazjalistów MediaStarter prowadzonego przez Canal+ Cyfrowy w ramach działań Corporate Social Responsibility. Patronaty medialne nad inicjatywą objęli: Gazeta.pl, radio TOK FM i miesięcznik Press.
0 1 0 0 0 25.10.2007Iplay wraz z wytwórnią Sony BMG wydała swoją pierwszą płytę CD„Iplay.pl prezentuje: Muzyka z Reklam” - jak sama nazwa wskazuje jest to składanka utworów wykorzystanych w ostatnich latach w reklamach telewizyjnych. Płyta składa się z dwóch krążków CD, na których znalazło się 36 utworów. Łączny czas obu krążków to ponad 130 minut muzyki. Pierwsza płyta zawiera znane piosenki wykorzystane w reklamach. Druga płyta natomiast prezentuje utwory wcześniej mało znane, które stały się popularne dzięki temu, że zostały wykorzystane w reklamach.
0 1 0 0 0 25.10.2007Nowe rynki, stare (dobre) marki (Forbes)L. Hau, Emerging Markets, Trusted Brands, "Forbes", 23.10.2007(+ In Pictures: Most Trusted Brands In 10 Emerging Markets)Potężne, globalne marki znane są niemal w każdym zakątku świata. Czy lokalni przedsiębiorcy mogą z nimi w jakikolwiek sposób konkurować? A jeśli tak - czy dążyć do bezpośredniego starcia?