0 1 4.11.2009BNP Paribas Fortis – nowa kampania pod nową markąkampanie reklamowe TweetBNP Paribas Fortis rozpoczyna kolejny etap swojej pierwszej kampanii reklamowej pod nową marką.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54856 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 4.11.2009Konkret PR wspiera ideę wolności finansowejAgencja Konkret PR nawiązała współpracę projektową ze Sławkiem Muturi i Robertem Zduńczykiem – autorami książki „Wolność finansowa dzięki inwestowaniu w nieruchomości”. Agencja zajmie się promowaniem ich wydawnictwa, które na początku listopada trafi do księgarni w całej Polsce.
0 1 0 0 0 4.11.2009Duchowa podróż w Cinema ParkStartuje kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy PRO Media House dla Cinema Park. Działania promocyjne wspierają uruchomienie nowego programu edukacyjnego „Na ścieżkach wiary”.
0 1 0 0 0 4.11.2009Trzy statuetki Chimer 2009 dla magazynu Futu i złoto dla Pure Magazine29 października przyznane zostały nagrody w konkursie projektowania prasowego Chimera 2009. Futu - Publishing and Design Group - otrzymało cztery nagrody.
0 1 0 0 0 4.11.2009Jet Line inwestuje w miejskie nośniki 12 x 4mJet Line systematycznie rozbudowuje sieć nośników wielkoformatowych 12 x 4m, należących do ogólnopolskiej sieci Motorway, szczególną uwagę poświęcając lokalizacjom w miastach. Najnowsza konstrukcja powstała w ubiegłym miesiącu przy warszawskich Alejach Jerozolimskich.