BIS - Bardzo Imponująca Skuteczność - Marketing przy Kawie
BIS - Bardzo Imponująca Skuteczność
  • 0
  • 1
28.12.2005

BIS – Bardzo Imponująca Skuteczność

Drugie półrocze 2005 należało do BIS Polskiego Radia. Zmiana formatu i wizerunku stacji, wsparta zrealizowaną przez Agencję Reklamową Opus B kampanią pod hasłem “BIS – Bardzo Inna Stacja”, zaowocowała ponad 242% dynamiką wzrostu udziałów w rynku w grupie słuchaczy w wieku 15-25 lat (Dane: MillwardBrown SMG/KRC Radio Track).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54947 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 grudnia 2005

23 grudnia 2005