Billboard z leżącą na trawniku osobą i spot Optimy Cardio naruszają Kodeks etyki reklamy (wideo) - Marketing przy Kawie
Billboard z leżącą na trawniku osobą i spot Optimy Cardio naruszają Kodeks etyki reklamy (wideo)
  • 1
  • 1
24.03.2014

Billboard z leżącą na trawniku osobą i spot Optimy Cardio naruszają Kodeks etyki reklamy (wideo)

KER rozpatrzyła skargi dotyczące billboardu informującego o grudniowych promocjach firmy Max-Fliz oraz spotu margaryny Optima Cardio. Uznała, że obie reklamy naruszają Kodeks etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

KOnrad,sz

10 lat temu

mam nawet scenariusz

Na fotelu siedzi człowiek ubrany w pomarańczowy strój)(marketer) , zaczyna sie cos z nim dziać ... Przyjeżdża pogotowie i stwierdza zgon na skutek zawału serca oraz obrzęku mózgu(rozumu) .... Ponieważ okazał się oszustem marketingowym

24 marca 2014