0 1 21.06.2005Biesiady Kasztelańskieexperiential marketing TweetSierpecki Browar rozpoczyna cykl letnich aktywności plenerowych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.06.2005Sławna kolekcja Absolut LabelABSOLUT LABEL przedstawia Famous Collection, kolekcję torebek stworzoną przez dziesięciu utalentowanych młodych projektantów z całego świata, dla których inspiracją była marka ABSOLUT i słowo "Famous" ze sławnej butelki ABSOLUT VODKA, jak i sama ta butelka. To druga unikatowa kolekcja, w którą wnieśli swój wkład także Polacy, rodzeństwo Siereks.
0 1 0 0 0 20.06.2005Agencja Reklamowa E_misja dla Studia KampolAgencja reklamowa E_misja (www.e-misja.net) przygotowała ekskluzywny, wizerunkowy serwis dla Studia Kampol – przedstawiciela topowych marek wyposażenia wnętrz: www.studiokampol.pl
0 1 0 0 0 20.06.2005TEQUILAPolska dla TyskieJuż 200 ławek stanęło w alejach Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka w Chorzowie w ramach kampanii „Tyskie stawia ławki”. Do końca lata w Parku zostanie zainstalowanych kilkaset ławek. Fundatorem jest marka piwa Tyskie. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie wizerunku marki oraz silniejsze związane marki z regionem. Za kreację i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILA/Polska.
0 1 0 0 0 20.06.2005Co wkurza Europejczyków?Śmiecenie na ulicy, psie kupy na chodniku, wpychający się bez kolejki i... plucie w miejscach publicznych – to najbardziej złości Europejczyków, wykazał sondaż miesięcznika Reader´s Digest.