Beko promuje się w Internecie (wideo) - Marketing przy Kawie
Beko promuje się w Internecie (wideo)
  • 1
  • 1
20.01.2012

Beko promuje się w Internecie (wideo)

Rozpoczyna się kampania e-marketingowa marki Beko. Akcja, która potrwa sześć tygodni, zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem narzędzi z zakresu marketingu wirusowego oraz działań w social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

www.szymonodyjas.com

13 lat temu

Nastała era wideo marketingu.

Wideo marketing i marketing w mediach społecznościowych staje się coraz bardziej doceniany i zauważany w Polsce. Nie ma wątpliwości, że w najbliższym czasie wideo rozmowy i konferencje staną się standardowym narzędziem marketingowy. Reklama w telewizji ma coraz mniejsze oddziaływanie a wideo kampanie w internecie są znacznie tańsze.

Rozwiń komentarze

20 stycznia 2012