Behavioral targeting a płeć (ClickZ)
  • 0
  • 1
15.01.2009

Behavioral targeting a płeć (ClickZ)

V. Chen, Behavioral Targeting and the Gender Divide, "ClickZ", 14.01.2009

Różnice biologiczne, różnice w wychowaniu, różne role społeczne – wszystko to ma wpływ na zjawisko określane mianem różnic międzypłciowych. Oczywiste zatem jest, że kobiety i mężczyźni stanowią zupełnie różne grupy docelowe dla marketerów.
Dla ewentualnych sceptyków i dla usystematyzowania – krótkie przypomnienie najważniejszych rzeczy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2009

14 stycznia 2009