0 1 0 0 0 27.01.2009Nowy marketing w internecieJak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań.
0 1 0 0 0 27.01.2009Radio. Historia i współczesnośćW publikacji przedstawiono, w układzie chronologicznym, "wielką radiową rewolucję", która dokonała się w Polsce po 1989 roku. Książka przybliża też najważniejsze regulacje prawne, na których podstawie radio w Polsce może funkcjonować, tworząc jedną z prężnie rozwijających się gałęzi gospodarki - branżę medialną. Jej czytelnik będzie zatem mógł poznać nie tylko dzieje tego medium i zagadnienia współczesnej radiofonii, lecz i zasady rządzące reklamą radiową, wraz z praktycznymi wskazówkami co do pracy w radiu i radiowej agencji reklamowej.
0 1 0 0 0 27.01.2009Dodaj skrzydeł Red BullowiRed Bull ogłasza Konkurs na Reklamę, która dodaje skrzydeł. Zwycięski pomysł będzie zrealizowany, a wyprodukowana reklama zostanie wykorzystana w kampanii Red Bulla w Polsce, a może nawet na świecie.
0 1 0 0 0 27.01.2009Finansowa Tuba05*2 lutego br w warszawskim Multikinie o godzinie 15.00 odbędzie się piąta edycja seminarium Tuba.
0 1 0 0 0 27.01.2009Europlant PhytoPharm z On Board PREuroplant Phytopharm rozpoczyna drugą edycję kampanii „Fitoterapia – uznana gałąź współczesnej medycyny”. Za realizację programu edukacyjnego odpowiedzialna będzie firma On Board PR.
0 1 0 0 0 27.01.2009Amako zamyka w jednym albumie trzy jubileusze Tele-Foniki KableNa jubileusze trzech zakładów produkcyjnych Tele-Foniki Kable S.A powstał specjalny album opisujący historię fabryk: w Bydgoszczy (85-lecie), w Krakowie (80-lecie) i Szczecinie (50-lecie) oraz sylwetki tworzących ich historię pracowników.
0 1 0 0 0 27.01.2009MMT Management dla Heritage FoundationAgencja MMT Management podjęła współpracę z Heritage Foundation przy realizacji spotkania International Leaders Summit - Warsaw Economic Roundtable.
0 1 0 0 0 27.01.2009Końcówki, które budują wizerunekOdpowiednio dobrana domena internetowa wykorzystywana jest coraz częściej w celu budowania wizerunku, który wyróżnia daną firmę na tle konkurencji. Dobrym rozwiązaniem, pozwalającym błysnąć oryginalnością w szarym tłumie typowych adresów internetowych, jest wybór końcówki, która jednocześnie stanowić będzie naszą branżową wizytówkę.
0 1 0 0 0 27.01.2009Mmd Firmą Doradczą Public Affairs Roku w Regionie EMEAFirma Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants została wybrana Firmą Doradczą Public Affairs Roku 2008 w Regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Azji) przez The Holmes Report.
0 1 0 0 0 27.01.2009Teleinvention stworzy nową platformę komunikacyjną dla Grupy Kapitałowej Unima 2000Spółka Teleinvention, należąca do grupy kapitałowej Unima 2000 uzyskała unijne wsparcie i pozyskała środki finansowe w ramach Programu Operacyjnego: Innowacyjna Gospodarka , działanie 8.2 „Wspieranie, wdrażanie elektronicznego biznesu typu B2B”.