0 1 0 0 0 14.02.2007Złote Tarasy – nowe centrum WarszawyOd połowy stycznia trwa kampania otwierająca Złote Tarasy – nowe centrum handlowe w Warszawie. Poprzedzała ją rozpoczęta z początkiem roku kampania teaserowa. Za kreację odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa GPD Advertising.
0 1 0 0 0 14.02.2007Coke Live Fresh NoiseCoca-Cola rusza z kolejnym innowacyjnym projektem o nazwie COKE LIVE FRESH NOISE.
0 1 0 0 0 14.02.2007KBR partnerem konkursu Media TrendyKomitet Badań Radiowych działając zgodnie ze swoimi celami statutowymi wspiera tegoroczną edycję konkursu Media Trendy.
0 1 0 0 0 14.02.2007Łatwobralny kredyt hipoteczny na billboardachPowrót do korzeniBank Dom (hipoteczne ramię Getin Banku) promuje łatwobralny kredyt hipoteczny. Łatwobralność to esencja filozofii banku, który nie włączając się w wojnę cenową na rynku, stale buduje przewagę konkurencyjną w oparciu o dostępność i łatwość uzyskania kredytu.
0 1 0 0 0 14.02.2007Reklamodawcy wciąż nie widzą kobietG. Myers, Advertisers Continue to Miss the Mark With Women, "MarketingProfs", 13.02.2007"Wielu mężczyzn ogląda wielki mecz i widzi reklamy, podczas gdy kobiety często oglądają reklamy i widzą mecz" - konstatuje autorka w kontekście kolejnej edycji Super Bowl i zastanawia się, dlaczego reklamodawcy wydają grube miliony dolarów, by dotrzeć tylko do połowy odbiorców.
2 1 0 0 0 14.02.2007FFCreation promuje Nadchodzi4FFCreation zajmuje się kompleksową obsługą projektu Nadchodzi4 dla P4, operatora nowej marki PLAY.
0 1 0 0 0 14.02.2007Jakie prezenty kupujemy w Walentynki?Kwiaty, biżuteria i bielizna. To najczęściej pojawiające się odpowiedzi w przeprowadzonym przez internetową porównywarkę cen Nokaut.pl badaniu, dotyczącym pomysłów polskich internautów na walentynkowe prezenty.
0 1 0 0 0 14.02.2007Światowy Zespół Szybkiego Reagowania ds. kryzysów i problemówWorldcom Public Relations Group, największa sieć niezależnych agencji public relations, utworzyła Światowy Zespół Szybkiego Reagowania, którego zadaniem jest pomoc klientom w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych. Zespół składa się ze starszych doradców public relations z całego świata. W Europie eksperci działają w Londynie, Moskwie, Warszawie, Düsseldorfie oraz Istambule.
0 1 0 0 0 14.02.2007Prognozy marketingoweR. Buchanan, Top 10 Online Marketing Predictions for 2007, "MarketingProfs", 13.02.2007Profesjonaliści i profesorowie przedstawiają dziesięć najważniejszych prognoz związanych z marketingiem internetowym w obecnym roku.
0 1 0 0 0 14.02.2007Walentynkowe szaleństwoRaport „INTERNET – Tydzień reklamowy 2007/5” przygotowany przez firmę OBSERVER.