Espresso

27 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2006

Nowy Mentos Ice – nowe elementy w witrynie www

Na stronie www.mentos.pl, promującej gumę do żucia Mentos Ice, pojawiły się nowe elementy: galeria zwycięskich fotografii z konkursu na zdjęcie przedstawiające najlepszy sposób na odświeżanie oraz kolejne odcinki „Pociągu do świeżości”, zsynchronizowane z kolejnym etapem kampanii internetowej. „Pociąg do świeżości” to animowana historia, przedstawiająca perypetie Freshmana – bohatera poszukującego w świecie odrobiny świeżości. Obecnie animacja została wzbogacona o opcję głosowania na ulubiony odcinek.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2006

Nowy wygląd sklepów Super-Pharm

Agencja Communication Unlimited opracowała nową identyfikację wizualną aptek Super-Pharm. Wynika to z modyfikacji strategii marketingowej klienta. Zakłada ona nieco inne pozycjonowanie, bliższe ludziom, przyjazne. Sklep Super-Pharm jest życzliwy konsumentom i trwają w nim nieustające promocje. Z kolei koncepcja 3 w 1 oznacza aptekę, drogerię i perfumerię w jednym - czyli miejsce wygodne dla każdego. Agencja przygotowała dla Super-Pharm całościową wizualizację sklepów, mającą podkreślać nowe wartości.

26 września 2006

Poprzednie Następne