Baner do karaoke w kampanii TP SA
  • 0
  • 1
7.12.2010

Baner do karaoke w kampanii TP SA

Agencja Symetria przygotowała internetową kampanię reklamową dla Telekomunikacji Polskiej SA. Kreacja oparta jest na pomyśle karaoke i umożliwia śpiewanie piosenki z bohaterami marki – Sercem i Rozumem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Anita

13 lat temu

nawet fajny pomysł

na dalsze prowadzenie kampanii promocyjnej tych pakietów telewizyjnych Tepsy. Świąteczny spot, z kolędującym Sercem i Rozumem o zaletach oferty ( do pół roku za darmo, opcją testowania usługi itd) wymiata. Ciekawe tylko, czy będą jeszcze jakieś kolejne reklamówki z tymi humorystycznymi postaciami.

Rozwiń komentarze

7 grudnia 2010

6 grudnia 2010