B2B w Web 2.0 - Marketing przy Kawie
B2B w Web 2.0
  • 0
  • 1
14.06.2007

B2B w Web 2.0

Jak szybko i skutecznie wypromować się w Internecie? Jak dotrzeć z informacją o swoich produktach i usługach do potencjalnych klientów? Wiele firm ciągle zadaje te pytania. Koszty skutecznej kampanii reklamowej nadal są dość wysokie, nawet w przypadku reklamy internetowej. Sposobem na ominięcie finansowego problemu promocji i dotarcia do milionów potencjalnych klientów jest crossmarketing, a konkretniej crosspromocja i kooperacja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54929 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

paweł

17 lat temu

powielenie pomysłu

to nic innego, jak tylko powielenie sprawdzonego już pomysłu

Rozwiń komentarze

14 czerwca 2007