Awantura o tatara – analiza konfliktu między marką a vlogerem (wideo) [aktualizacja]
  • 5
  • 17
3.09.2013

Awantura o tatara – analiza konfliktu między marką a vlogerem (wideo) [aktualizacja]

Zbliża się termin procesu, jaki Sokołów wytoczył Piotrowi Ogińskiemu – vlogerowi prowadzącemu kanał „Kocham gotować” – po opublikowaniu przez niego filmu z testem tatara tej marki. Agencja SentiOne opublikowała analizę początków sporu i odzewu, jaki wywołał on w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52255 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Luca

9 lat temu

Tatarem w twarz

Obydwie strony powinny popukać się w głowę. Choć nie dziwi mnie reakcja firmy. Tak samo jak od niej tak samo od blogerów wymagamy minimum rzetelności! Gdyby ktokolwiek postanowił tak opisać mój produkt bez przedstawienia jakichkolwiek dowodów to skończyło tak samo - w sądzie!
Z drugiej strony tyle samo rzetelności oczekujemy od producenta w szczególności żywności!
Reasumując kryzys nie kryzys, bloger albo przedstawia argumenty sam na łamach swojego medium albo będzie zmuszony przedstawić je w sądzie i tu mieści się cała wolność słowa o którą walczą jego fani/internauci!

Rozwiń komentarze

3 września 2013