0 1 29.10.2007Artegence wyodrębnia Dział Badańfirmy TweetNową jednostką organizacyjną w ramach Artegence jest Dział Badań wydzielony z Działu Strategii.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 29.10.2007Nowa kampania wspierająca polskich przedsiębiorcówNa początku przyszłego roku, w dwóch renomowanych tytułach europejskich, pojawi się dodatek Business Billboard Poland reklamujący polskie firmy. Pod nazwą BBP kryje się kampania, której celem jest ułatwienie ekspansji rodzimym przedsiębiorcom na rynki unijne. Drogą wiodącą do jego zrealizowania ma być stworzenie unikalnego interaktywnego billboardu B2B. Polskie przedsiębiorstwa gotowe do nawiązania kontaktów handlowych z zagranicą będą zebrane w jednym miejscu, co znacznie ułatwi podjęcie współpracy.
0 1 0 0 0 29.10.2007Grupa Fresh pro publico bono dla Media VisageGrupa Fresh nawiązała roczną współpracę z Fundacją Media Visage. Na podstawie podpisanej umowy prace na rzecz organizacji będą realizowane pro publico bono.
0 1 0 0 0 29.10.2007Widzialni – Serwisy internetowe bez barier22 października 2007r. ruszył nowatorski projekt Polskiego Związku Niewidomych Śląsk i Agencji IArt o nazwie Widzialni (www.widzialni.eu). Jego celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej i administracji państwowej na problem dostępności stron internetowych dla osób niepełnosprawnych ze szczególnym uwzględnieniem osób niewidomych i niedowidzących.
0 1 0 0 0 29.10.2007S4 i Centra realizują Akcję EkspertyzaAgencja Reklamowa S4 rozpoczyna akcję promocyjną „Ekspertyza” dla firmy Centra S.A. Akcja ma trwać do końca stycznia przyszłego roku.