Artegence wyodrębnia Dział Badań
  • 0
  • 1
29.10.2007

Artegence wyodrębnia Dział Badań

Nową jednostką organizacyjną w ramach Artegence jest Dział Badań wydzielony z Działu Strategii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2007

Nowa kampania wspierająca polskich przedsiębiorców

Na początku przyszłego roku, w dwóch renomowanych tytułach europejskich, pojawi się dodatek Business Billboard Poland reklamujący polskie firmy. Pod nazwą BBP kryje się kampania, której celem jest ułatwienie ekspansji rodzimym przedsiębiorcom na rynki unijne. Drogą wiodącą do jego zrealizowania ma być stworzenie unikalnego interaktywnego billboardu B2B. Polskie przedsiębiorstwa gotowe do nawiązania kontaktów handlowych z zagranicą będą zebrane w jednym miejscu, co znacznie ułatwi podjęcie współpracy.