0 1 0 0 0 28.09.2007Telefon z króliczkiemL. Bell, Playboy goes mobile, "DMNews", 27.09.2007Gratka dla miłośników "Playboya"! No, może nie dla miłośników, lecz sympatyków - część zawartości magazynu (bez "nagich" zdjęć) oferowana jest na stronie dostępnej przez telefony komórkowe.
0 1 0 0 0 28.09.2007Nowa edycja konkursu dziennikarskiego dla gimnazjalistów „Liczy się temat”Rozpoczęła się druga edycja konkursu dziennikarskiego dla gimnazjalistów „Liczy się temat” organizowanego przez Canal+ Cyfrowy w ramach programu MediaStarter. Uczniowie z całej Polski do końca października 2007 r. mogą zgłaszać swoje reportaże prasowe, filmowe lub audycje o tematyce społecznej. Celem konkursu jest silniejsze uwrażliwienie nastolatków na rolę i wpływ mediów na społeczeństwo oraz ćwiczenie warsztatu dziennikarskiego.
0 1 0 0 0 28.09.2007Agencja Harder&Harder dla TetrapakAgencja Harder & Harder wygrała przetarg na obsługę wizerunkową poprzez działań nie standartowe dla producenta opakowań Tertrapak.
0 1 0 0 0 28.09.2007Wdrożenie systemu ITCube CRM w firmie YakudoZ początkiem lutego 2007 roku ICsolutions rozpoczęła prace związane z wdrożeniem systemu ITCube CRM w firmie Yakudo Plus.
0 1 0 0 0 28.09.2007TEQUILAPolska dla Poznania15 000 odblaskowych kamizelek z logo poznańskich koziołków chroniących dzieci na drogach trafi do wszystkich poznańskich przedszkoli w ramach rozpoczętej właśnie kampanii społecznej „Poznańskie Maluchy Widocznie Najlepsze”. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja marketing services TEQUILAPolska. To pierwszy projekt poznańskiej agencji TEQUILA zrealizowany dla Miasta Poznania.
1 1 0 0 0 28.09.2007„Daj rzeczom drugie życie” – kampania reklamowa serwisu daryrzeczowe.plW drugiej połowie września 2007 rozpoczęła się pod hasłem ,,Daj rzeczom drugie życie" kampania reklamowa quasi-aukcyjnego darmowego serwisu www.daryrzeczowe.pl. Na jej potrzeby został wyprodukowany spot reklamowy puszczany obecnie w sieci kin Cinema City i Internecie.
0 1 0 0 0 28.09.2007Silesia City Center w finale Maxi AwardsJako jedyne z polskich centrów handlowych Silesia City Center otrzymało podwójną nominację do ścisłego finału tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers) – ICSC MAXI Awards. To znaczące wydarzenie w branży handlowej i najważniejsze laury w dziedzinie marketingu, po jakie mogą sięgnąć centra handlowe.
0 1 0 0 0 28.09.2007Kulinarny show z One-2-One Media SolutionsProgram 2 Telewizji Polskiej rozpoczął emisję drugiej edycji kulinarnego – interaktywnego programu SmaczneGO!, przygotowanego przy współpracy One-2-One Media Solutions.
0 1 0 0 0 28.09.2007Kontekst vs. efektywność (Adweek)B. Morrissey, Out-of-Context Ads Prove Effective, "Adweek", 27.09.2007Badania przeprowadzone przez Yahoo! i MediaVest rzucają nowe światło na wiedzę o reklamie - wydaje się, że wpływ reklamy na konsumenta jest niezależny od kontekstu, w jakim prezentuje się reklamę.
0 1 0 0 0 28.09.2007Adv.pl realizuje strategię e-marketingową marki MarlboroAgencja interaktywna Adv.pl uruchomiła interaktywny program konsumencki dla marki Marlboro.