0 1 12.02.2009Arip dla Banku Pocztowegokampanie reklamowe Tweet15 lutego 2009 r. rusza nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego promująca szybki kredyt gotówkowy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.02.2009Rusza nowa kampania marki WiniaryNa początku lutego ruszyła kampania „Dobra strona kuchni" promująca serwis kulinarny www.winiary.pl. Celem akcji prowadzonej w telewizji i Internecie jest zaprezentowanie marki WINIARY jako nowoczesnej, otwartej na nowe media i wykorzystującej najnowsze technologie do komunikacji ze swoimi konsumentami, dla których Internet jest coraz częściej podstawowym źródłem informacji, także o kuchni.
0 1 0 0 0 12.02.2009Ekolan z TelmąFirma Ekolan S.A. nawiązała współpracę z agencją Telma Group Communications. Do zadań konsultantów agencji należy kompleksowa obsługa PR klienta, w tym: opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej dla realizowanych inwestycji, doradztwo strategiczne, relacje z mediami, przygotowanie i realizacja programów community relations, a także budowa marki i reputacji inwestora.
0 1 0 0 0 11.02.2009Rusza nowa kampania reklamowa Pizza HutRuszyła nowa kampania sieci restauracji Pizza Hut. Wykorzystanych w niej zostanie 430 nośników typu citylight w 13 największych polskich miastach.
0 1 0 0 0 11.02.2009Sudler & Hennessey rozpoczyna współpracę z Arrow PolandSudler & Hennessey podpisał kontrakt z firmą Arrow Poland S.A. na świadczenie usług z zakresu doradztwa strategicznego. Współpraca dotyczy wszystkich marek wchodzących w portfolio firmy i obejmuje zarówno produkty generyczne jak i suplementy diety.