0 1 23.02.2010Arbovision dla marki Reebokfirmy TweetReebok podpisał umowę na działania PR z agencją Arbovision.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.02.2010Poszeptajmy o marketingu szeptanymKreowanie szumu czy rodzaj poczty pantoflowej? Marketing szeptany to zjawisko dopiero rozkwitające. Coraz częściej postrzegane jest jako odejście od tradycyjnych form reklamy w stronę aktywności samych konsumentów. To oni będą decydować, jakie marki będą popularne. Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy zaprasza na bezpłatne, otwarte seminarium. Spotkanie będzie poświęcone tematyce marketingu szeptanego.
1 1 0 0 0 23.02.2010Retail Review Poland – raport o handlu detalicznymNa polskim rynku funkcjonuje obecnie ok. 150 tys. placówek handlu detalicznego. W ciągu ostatniego roku ich liczba nieznacznie zmalała, przede wszystkim w związku z ubytkiem małych sklepów spożywczych. O bieżącej sytuacji na rynku handlu detalicznego oraz rodzących się trendach można przeczytać w obszernym raporcie przygotowanym przez „Management przy Kawie” oraz Blue Business Media.
1 1 0 0 0 23.02.2010„Visa – żyje się lepiej” – trzecia odsłona kampaniiVisa Europe rozpoczyna swoją najnowszą wizerunkową kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 23.02.2010Spolita PR ze Stowarzyszeniem Wandy RyszewskiejSpolita PR nawiązała współpracę ze Stowarzyszeniem Wandy Ryszewskiej, którego celem jest pomoc osobom chorym i niepełnosprawnym.