Poszeptajmy o marketingu szeptanym
  • 0
  • 1
23.02.2010

Poszeptajmy o marketingu szeptanym

Kreowanie szumu czy rodzaj poczty pantoflowej? Marketing szeptany to zjawisko dopiero rozkwitające. Coraz częściej postrzegane jest jako odejście od tradycyjnych form reklamy w stronę aktywności samych konsumentów. To oni będą decydować, jakie marki będą popularne. Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy zaprasza na bezpłatne, otwarte seminarium. Spotkanie będzie poświęcone tematyce marketingu szeptanego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2010