0 1 0 20.12.2010Piotrowski i Balicki z Fire Fly Group charytatywnie dla Centrum Zdrowia DzieckaŚwiąteczna piosenka zespołu punkrockowego Dzika Zona, który tworzą Marek Piotrowski i Jacek Balicki, emitowana będzie w celu dofinansowania Centrum Zdrowia Dziecka.
0 1 0 20.12.2010Noworoczna promocja Cin & CinW ramach promocji konsumenckiej marka Cin & Cin funduje luksusowy wyjazd tylko we dwoje na rajską wyspę. Akcja prowadzona będzie w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym.
0 1 0 20.12.2010Siemens rozdaje suszarki do testowania15 grudnia Siemens rozpoczął akcję „Zostań testerem suszarek do ubrań Siemens”. Do 15 stycznia 2011 r. osoby zainteresowane testowaniem tych urządzeń mogą rejestrować się na stronie testujsuszarkisiemens.pl. Po zakończeniu kampanii suszarki pozostaną w rękach testujących je konsumentów.
0 1 0 20.12.2010Problemy z pomiarem efektywności w social mediaPrzy okazji przygotowywania raportu Social Media Manual 2010 na stronie socialmediamanual.pl przeprowadzone zostało badanie ankietowe. W październiku i listopadzie 2010 roku przedstawiciele rodzimego biznesu zostali zapytani o strategie działania w mediach społecznościowych. Niemal wszyscy prowadzą w nich działania, prawie nikt natomiast nie potrafił ocenić, jak mierzyć efektywność podejmowanych działań.
0 1 0 20.12.2010Samsung Polska wybiera Euro RSCG SensorsAgencja Euro RSCG Sensors zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska.
0 1 0 20.12.2010Kampania wizerunkowa marki Polski CukierKrajowa Spółka Cukrowa prowadzi pierwszą w historii koncernu kampanię wizerunkową marki Polski Cukier. Kampania realizowana pod hasłem: „Ale pysznie” utrzymana jest w scenerii świąt Bożego Narodzenia.
0 1 0 20.12.2010PR Time dla Fundacji RosaAgencja PR Time angażuje się w kolejny projekt z zakresu odpowiedzialności społecznej, tym razem wspierając Fundację Rosa – organizację pożytku publicznego. Współpraca pomiędzy fundacją i agencją została podpisana na czas nieokreślony.
0 1 0 20.12.2010Analiza stron internetowych firm budowlanychCo druga firma z listy największych przedsiębiorstw branży budowlanej w Polsce ma na swojej witrynie formularz kontaktowy. Na wysłane za pomocą formularza pytanie odpowiedziało jednak niespełna 25% z nich – wykazał raport przygotowany przez agencję Effective Public Relations.
0 1 2 20.12.2010Dom mediowy MPG wygrał przetarg na obsługę marek Hoop PolskaProducent napojów bezalkoholowych rozstrzygnął przetarg na dom mediowy. MPG wygrał najlepszym podejściem strategicznym i warunkami cenowymi.
0 1 0 20.12.2010Zozole szukają św. Mikołaja w InternecieRozpoczęła się akcja promocyjna marki Zozole, skierowana do najmłodszych użytkowników Sieci. Interaktywna gra, która wchodzi w swoją finałową fazę, zachęca dzieci do pomocy w poszukiwaniu św. Mikołaja.