0 1 0 0 0 2.03.2010Playsoft wybiera AmbermediaAgencja Public Relations Ambermedia rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Playsoft.
0 1 0 0 0 2.03.2010Taxi-AD Polska realizuje kampanię Kas StefczykaTrwa kampania reklamowa dla Kas Stefczyka. W kampanii bierze udział kilkaset taksówek z całej Polski.
0 1 0 0 0 2.03.2010Trzy Impactory dla PlusaPolkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, otrzymał trzy nagrody podczas Gali XII edycji Impactorów. Nagrodę specjalną – Impactor Dekady – otrzymał Dariusz Matuszak, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Polkomtela. Nagrodzono również Projekt Siatkówka i kampanię reklamową z TurboDymoManem.
0 1 0 0 0 2.03.2010Wysoka pozycja w Google warunkiem zainteresowania internautówWg agencji Artefakt w Polsce 85% wejść z wyszukiwarek na strony www pochodzi z pierwszej strony wyników. Wagę pozycjonowania potwierdzają również badania iCrossing. Wg nich przeciętnie aż 95% wejść na stronę pochodzi z pierwszej strony wyników.
0 1 0 0 0 2.03.2010Planet PR z aparatami Casio ExilimAgencja Planet PR rozpoczęła współpracę z firmą Zibi SA, dystrybutorem marki Casio Exilim.
0 1 0 0 0 2.03.2010Orion z CharakteremCharakter Consulting nawiązał współpracę ze spółką Orion Znakowanie Towarów.
0 1 0 0 0 2.03.2010„Kutwo! Nie Łódź się!” – rusza kampania sieci Saturn1 marca rozpoczęła się kampania marketingowa promująca zbliżające się otwarcie nowego sklepu sieci Saturn w Polsce. Będzie to pierwszy sklep tej sieci w Łodzi.
0 1 0 0 0 2.03.2010Best Image PR pracuje dla InotelPoznańska agencja Best Image PR rozpoczęła pracę na rzecz promocji wizerunku firmy Inotel. Celem zaplanowanych działań PR-owych jest zwiększenie rozpoznawalności usług oferowanych przez firmę na wielkopolskim rynku.
0 1 0 0 0 1.03.2010Agencja Arbovision prowadzi działania marketingowe i e-PR dla kanału filmowego Ale Kino!Agencja Arbovision podpisała umowę na obsługą e-PR-ową kampanii promującej cykl „Godzilla”, który na antenie Ale Kino! pojawi się w marcu br.
0 1 0 0 0 1.03.2010„Spróbuj Szczęścia” z Soul and MindRusza kampania promocyjna parówek marki „Szczęśliwa Siódemka”, należącej do firmy Peklimar, pod hasłem „Spróbuj Szczęścia”.