„Almanach punktów styku&#8221 już w sprzedaży - Marketing przy Kawie
„Almanach punktów styku” już w sprzedaży
  • 0
  • 1
15.09.2006

„Almanach punktów styku&#8221 już w sprzedaży

„Almanach punktów styku”, opracowany przez firmę Connect, zawiera szczegółowy opis 137 punktów kontaktu przekazu reklamowego z grupami docelowymi, a także bazę danych firm zajmujących się ich wykorzystaniem. Opracowanie przeznaczone jest głównie dla pracowników marketingu zajmujących się komunikacją marketingową, agencji reklamowych i domów mediowych. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55062 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2006

Ułóż wreszcie swoje ciuchy i wygraj konkurs Deep’a

20 września rusza wielki konkurs internetowy marki DEEP pt.: „Ułóż wreszcie swoje ciuchy i zgarnij 11 000 złotych”. Regulamin, zasady konkursu oraz wszystkie nadesłane prace obejrzeć będzie można na stronie www.ulozciuchy.pl. Konkurs potrwa do połowy listopada, kiedy to podczas uroczystego finału ogłoszeni zostaną laureaci. Trzy osoby, które ułożą najciekawsze kompozycje z ubrań otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 11 000, 5 000 i 2 000 tysięcy złotych.