Kampania Maison de la France na autobusach
  • 0
  • 1
15.09.2006

Kampania Maison de la France na autobusach

Rozpoczęła się dwumiesięczna kampania reklamowa na autobusach w Warszawie i Katowicach w formacie fullback dla Maison de la France (Francuski Ośrodek Informacji Turystycznej). Eksponowany wizerunek wieży Eiffla promuje regiony i atrakcje turystyczne Francji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2006

Ułóż wreszcie swoje ciuchy i wygraj konkurs Deep’a

20 września rusza wielki konkurs internetowy marki DEEP pt.: „Ułóż wreszcie swoje ciuchy i zgarnij 11 000 złotych”. Regulamin, zasady konkursu oraz wszystkie nadesłane prace obejrzeć będzie można na stronie www.ulozciuchy.pl. Konkurs potrwa do połowy listopada, kiedy to podczas uroczystego finału ogłoszeni zostaną laureaci. Trzy osoby, które ułożą najciekawsze kompozycje z ubrań otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 11 000, 5 000 i 2 000 tysięcy złotych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2006

„Polski sen” - jak nauczyć konsumentów świadomych i odpowiedzialnych zakupów

W dniach 16-20 września Fundacja Dajesz Pracę PL. oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie podczas targów Polagra-food organizują „Polski sen” - stoisko w formie marketu handlowego, w którym zostaną ukazane efektywne formy promocji polskich produktów. Na stoisku będą dystrybuowane materiały promocyjne dla uczestników zbliżającej się kampanii „Dni produktu polskiego”. Podczas targów zostanie zorganizowana konferencja poświęcona skłonności konsumentów do wyboru polskich produktów.