Allianz promuje zabezpieczenie przyszłości finansowej (wideo)
  • 1
  • 1
22.05.2014

Allianz promuje zabezpieczenie przyszłości finansowej (wideo)

23 maja Allianz Polska rozpocznie kampanię promującą oferowane przez siebie produkty zapewniające zabezpieczenie emerytalne. Reklamy pojawią się w telewizji oraz Internecie.

W spocie odniesiono się do hasła „Zjeść ciastko i mieć ciastko”. Młodzi bohaterowie filmu, obserwując w kawiarni parę w podeszłym wieku, zastanawiają się, czy w przyszłości ich również będzie stać na przyjemności.

Film emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Można go zobaczyć również w Internecie (YouTube, Ipla i TVN Player). Całość uzupełnia kampania na portalach oraz w wyszukiwarkach.

Kreację przygotowała Grey Worldwide Warszawa, zakupem mediów zajął się MediaCom.

22 maja 2014

Reklama
Reklama