Saatchi & Saatchi przygotowała kolejną edycję kampanii „Woda” dla PAH - Marketing przy Kawie
Saatchi & Saatchi przygotowała kolejną edycję kampanii „Woda” dla PAH
  • 0
  • 1
1.08.2006

Saatchi & Saatchi przygotowała kolejną edycję kampanii „Woda” dla PAH

Saatchi & Saatchi przygotowała dla Polskiej Akcji Humanitarnej III edycję kampanii „Woda”, której celem w tym roku jest zebranie pieniędzy na zapewnienie dostępu do wody pitnej w Afryce i Azji oraz informowanie odbiorców o skali problemu, zwłaszcza w Afryce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.08.2006

Rusza „Firma w Formie” – ogólnopolski turniej zakładowych drużyn w piłkę nożną

Turniej „Firma w Formie” jest elementem programu realizowanego przez PZU Życie od kwietnia br. pod hasłem „Aktywuj się”. Celem programu jest promowanie wśród Polaków postaw profilaktycznych i aktywnego dbania o zdrowie. Lokalni koordynatorzy programu zaprosili do udziału w programie ponad 1500 firm ubezpieczonych w PZU Życie SA. Do rozgrywek turniejowych zostało zakwalifikowanych 144 sześcioosobowych zespołów. W turniejach zmierzą się między innymi drużyny: Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Narodowego Banku Polskiego, Banku Millennium, Wojskowej Akademii Technicznej, International Paper Kwidzyn S.A., Michelin Polska S.A. DHL Express Sp. z o. o. oraz jednostek wojskowych, komend policji oraz zakładów karnych i urzędów miast. Pierwsze regionalne mecze eliminacyjne zaczynają się już 5 września. Ogólnopolski turniej finałowy zaplanowano na drugą połowę październikaw Warszawie.