Agencja DATA SOLUTIONS wyrusza do Afryki z Lionem
  • 0
  • 1
15.09.2006

Agencja DATA SOLUTIONS wyrusza do Afryki z Lionem

Pod hasłem „Lion. Africa Expedition” w poniedziałek 18 września rusza wielka promocja batonów marki Lion. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży, wyróżnienie się wśród działań konkurencji oraz budowa wizerunku marki LION jako marki wysokiej jakości, nowoczesnej, kojarzącej się z przygodami i wyzwaniami. Za przygotowanie i obsługę akcji promocyjnej odpowiedzialna jest agencja DATA SOLUTIONS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2006