0 1 28.09.2007Adv.pl realizuje strategię e-marketingową marki Marlboromarketing internetowy TweetAgencja interaktywna Adv.pl uruchomiła interaktywny program konsumencki dla marki Marlboro.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.09.2007Aviko promuje PierogalięW październiku rusza nowa kampania reklamowa nowej linii produktów Aviko - Pierogalii, przygotowana przez GPD Advertising. Kampania pod hasłem: „Pierogalia. Liczy się wnętrze” będzie obecna w październiku na outdoorze oraz w prasie.
0 1 0 0 0 27.09.2007Adv.pl zadebiutuje na NewConnectNa początku października Investin, jako Autoryzowany Doradca na NewConnect, wprowadzi na ten rynek Adv.pl S.A., jedną z czołowych agencji interaktywnych w Polsce z oddziałami w Gdyni, Wrocławiu i Warszawie.
0 1 0 0 0 27.09.2007Skarbiec TFI otrzymał tytuł "Business Superbrand"Działająca od 13 lat międzynarodowa organizacja Superbrands, przyznała w tym roku - po raz pierwszy w Polsce - tytuły „Business Superbrands”. Jedną z nagrodzonych marek została marka firmy Skarbiec TFI SA.
0 1 0 0 0 27.09.2007CoffeeShop po raz kolejny projektuje dla ZewyChusteczki higieniczne Zewa, produkowane przez koncern SCA Hygiene Products GmbH, są obecne na europejskim rynku od wielu lat i zdążyły już przyzwyczaić konsumentów do oryginalnego, designerskiego wyglądu. Wiele z tych niebanalnych opakowań zaprojektowała polska agencja reklamowa CoffeeShop.