0 1 22.12.2011Adobe Systems wybrał agencję interaktywnąmarketing społecznościowy TweetAdobe Systems Incorporated podpisał umowę z agencją interaktywną Think Kong.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 22.12.2011Presspublica kończy współpracę z ARBOmediaZarząd Presspublica podjął decyzję o niekontynuowaniu współpracy z ARBOmedia Polska w zakresie obsługi powierzchni reklamowej online.
1 1 0 0 0 22.12.2011Społeczny odbiór Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (wideo)Animowany obraz wyników badań podsumowujących społeczną percepcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest już dostępny w Internecie, a 26 grudnia będzie miał premierę w telewizji jako spot reklamujący finał WOŚP.
0 1 0 0 0 22.12.2011Zamożni w święta sięgają po zakupy grupowe – raportJak wynika z danych MultiBanku, jego zamożni użytkownicy częściej niż przeciętni klienci banku kupują na portalach oferujących zakupy grupowe. W grudniu wydadzą na ten cel nawet o 40 proc. więcej niż w pozostałych miesiącach roku.
1 1 0 0 0 22.12.2011Kampania: „Być kochanym za to, jaki naprawdę jesteś” (wideo)Agencje Hypermedia Isobar, Carat, Vizeum i Posterscope oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce przygotowały świąteczną akcję zwracającą uwagę na problemy osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.