AdBuster przeprowadził test mopa. KER uznaje reklamę Mango Media za wprowadzającą w błąd (wideo)
  • 1
  • 1
24.04.2014

AdBuster przeprowadził test mopa. KER uznaje reklamę Mango Media za wprowadzającą w błąd (wideo)

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę internetową mopa obrotowego o nazwie WhirlyMop, dystrybuowanego przez Mango Media. Skarżący zarzucił firmie podawanie informacji niezgodnych z prawdą, powołując się na jeden z testów AdBustera. Produkt reklamowany jest także w telewizji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2014