Acxiom promuje zastosowanie narzędzi marketingu bezpośredniego dla wsparcia marek odzieżowych
  • 0
  • 1
14.10.2008

Acxiom promuje zastosowanie narzędzi marketingu bezpośredniego dla wsparcia marek odzieżowych

Acxiom Polska zrealizował akcję marketingu bezpośredniego skierowaną do wyselekcjonowanych klientów – producentów i sklepów odzieżowych. W przygotowanej przesyłce pocztowej firma zwraca uwagę na możliwości wykorzystania baz danych i narzędzi marketingu precyzyjnego dla zwiększenia bazy odbiorców sklepów, zwiększania lojalności czy też realizacji akcji promocyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2008